Interim Management

Interim Management je poskytovanie zručností osvedčeného a skúseného manažéra na riadenie projektu.
Naši manažéri prevezmú zodpovednosti vo vašom tíme, kde budú odovzdávať svoje know how a viesť zverenú úlohu pokial splnia stanovené ciele.

Prinášame odborné znalosti, ktoré hľadáte. Či už ide o Change management, krízové riadenie, technické zručnosti alebo dočasný nedostatok pracovnej sily - máme pre vás toho správneho manažéra.

Služba sa začína vstupným pohovorom so zodpovednými osobami pre stanovenie úloh, nastavenie potrebných procesov a predstavenie kandidátov. Končí až po splnení úloh Interim Manažéra.
Monitorujeme celý priebeh u klienta a Interim Manažéra od A po Z, aby sme zabezpečili spokojnosť zákazníka.

Typické oblasti, na ktoré sa Interim Manažment používa:

  • Krízové riadenie
  • Rozvoj podnikania
  • Project Management
  • Odovzdanie Know how Vaším zamestnancom
  • Rozvoj výkonnosti a zlepšenie efektívnosti po akvizícii
  • Integračné fúzie a akvizície
  • Kritické situácie v dôsledku COVID19

Výhody nasadenia Interim Manažéra:

  • Okamžitá dostupnosť
  • Rozsiahle riadiace schopnosti
  • Znalosť konkrétneho odvetvia, trhu alebo krajiny
  • Osvedčené odborné znalosti pri dosahovaní výsledkov pre podobné typy úloh